Harman Zamanı (2012)
Osman Aytekin, hayatın içinden hikâyeler yazıyor. Gün içinde olup bitenler, gürül gürül bir hayat, hikâyenin içinde inceden yer buluyor. Bu yönüyle yaşanmışlık, olaylara tanıklık ön planda duruyor. Bir ömrün hüzünlü, sevinçli anları dile geliyor. Hikâyelerde okunan insanımızın halleri
Harman Zamanı, Yeraltı Dehlizinde, Kısmetse Dönerim, Kırık Denizlerde Sandalda Bir Yürek, Ah Öğretmenim, Bizim Murtazanın Halleri, 257 Sinan Arkadaşım, Güzellikler Içinde Giden Adam, Filiz Kız, Bir Sevda Tutulması, Iğde Ağacı, Yıkım, Hülya Kuaförü, Kara Yusufun Aşkı, Meçhul Şahıslar ve Vaka-i Adiyeden Biri, Televizyon Çöpçatanlığı, Ölüp Ölüp Dirilen Adam, Hayatı Değiştiren Ölümler, Bir Gece Yarısı, Taşlıbel Cinayeti, Ikinci Şubede Zor Saatler, Kuba Sokağında Bir Gece isimli hikâyeler yer alıyor bu kitapta.
Yazarın doğup büyüdüğü topraklara özgü renkler, sesler Bozkırın yolları, insanları, çiçekleri, kuşları; hâsılı o yanık yürek, o kara sevda çıkıp geliyor.
Çocukluğun, ilk gençliğin coşkulu serüvenleri, unutulmaz dostluklar ve yitik zamanlar Ben merkezli hikâyeler değil; ötekini gören, duyarlı, içli bir anlatım hakim. Olaylar zincirinde, konuşmalarda biz duygusu işleniyor. Harman Zamanı kitabında yalın halde biz varız.
Umudu kardeş bilen, sevgi nakışlı hikâyeler: HarmanZamanı
Harman Zamanı, Yeraltı Dehlizinde, Kısmetse Dönerim, Kırık Denizlerde Sandalda Bir Yürek, Ah Öğretmenim, Bizim Murtazanın Halleri, 257 Sinan Arkadaşım, Güzellikler Içinde Giden Adam, Filiz Kız, Bir Sevda Tutulması, Iğde Ağacı, Yıkım, Hülya Kuaförü, Kara Yusufun Aşkı, Meçhul Şahıslar ve Vaka-i Adiyeden Biri, Televizyon Çöpçatanlığı, Ölüp Ölüp Dirilen Adam, Hayatı Değiştiren Ölümler, Bir Gece Yarısı, Taşlıbel Cinayeti, Ikinci Şubede Zor Saatler, Kuba Sokağında Bir Gece isimli hikâyeler yer alıyor bu kitapta.
Yazarın doğup büyüdüğü topraklara özgü renkler, sesler Bozkırın yolları, insanları, çiçekleri, kuşları; hâsılı o yanık yürek, o kara sevda çıkıp geliyor.
Çocukluğun, ilk gençliğin coşkulu serüvenleri, unutulmaz dostluklar ve yitik zamanlar Ben merkezli hikâyeler değil; ötekini gören, duyarlı, içli bir anlatım hakim. Olaylar zincirinde, konuşmalarda biz duygusu işleniyor. Harman Zamanı kitabında yalın halde biz varız.
Umudu kardeş bilen, sevgi nakışlı hikâyeler: HarmanZamanı